RETUR

 

 Dacă ați cumpărat produsele pentru uz personal (nu ați menționat CUI sau CIF în comandă), atunci în calitate de client (consumator) aveți dreptul să returnați produsele în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea acestora, fără să menționați motivul returnării în conformitate cu prevederile legislației incidente (în special Legea nr.296/2004 privind Codul consumului și OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii). Cum puteți proceda în această situație?

-Completati formularul online ce se afla in jos-ul paginii, initial veti avea nevoie de ID-ul comenzii sta la baza produsului ce doriti sa il returnati si numarul de telefon sau adresa de email folosita la efectuarea comenzii initiale; dupa ce completati aceste campuri, daca sistemul detecteaza ca sunteti in perioada acceptata de retur (14 zile) va va pune sa selectati ce produs din comanda doriti sa returnati si va solicita numele dumneavoastra, adresa unde sa trimitem curierul ca sa preia returul si contul bancar in care sa viram banii in cazul in care returul este conform si acceptat.

-Dupa ce completati toate aceste date dati click pe : sunt de acord cu termenii si conditiile de returnare si dupa aceea click pe trimite retur.

-Cererea dvs v-a ajunge la noi in sistem, unde in termen de maxim 2-3 zile va fi procesata si acceptata sau respinsa, dupa caz, in cazul in care cererea este acceptata se va emite o cerere de ridicare retur pe curierat si un curier va ajunge la adresa ce ati precizat-o in formular pentru ridicarea returului.

-In momentul in care coletul trimis de catre dumneavoastra ajunge la noi la depozit, acesta va fi verificat, astfel incat sa reiasa ca produsul este in continuare vandabil(sa nu lipseasca accesorii din colet, sa nu fie deteriorat, sa nu existe urme vizibile de montaj cum ar fi cabluri dezizolate, zgarieturi etc) ambalajul produsului trebuie sa fie in stare buna, daca toate aceste criterii sunt indeplinite si se constata ca produsul este acceptat pentru retur, statusul returului va fi modificat in COMPLET si urmeaza sa se transfere in contul bancar contravaloarea produsului returnat, termenul maxim legal de returnare a banilor este de 14 zile de la acceptarea returului.

 

ATENTIE!!! Nu trimiteti colete cu plata ramburs sau plata la destinatar, ele vor fi refuzate automat!

Produsele trebuie ambalate foarte bine, daca ajung deteriorate sau nu sunt vandabile ( prezinta urme de zgarieturi, sunt montate, urme de uzura ), returul nu va fi acceptat iar produsele vor fi trimise inapoi la expeditor!

  In cazul in care returul se cauzeaza unei probleme tehnice sau greseli ale comerciantului, plata transportului va fi suportata de comerciant.

Produsele trimise trebuie sa fie foarte bine ambalate! Daca produsele ajung deteliorate sau cu pise lipsa, returul nu va fi aprobat!

 În cazul nerespectării condițiilor stabilite mai sus, posibilitatea returnării produselor nu trebuie neapărat recunoscută.

 

 Dacă ați cumpărat pentru scopurile firmei (în comanda ați introdus CUI), nu mai sunteți consumator, ci intermediar. Din acest motiv, conform prevederilor legale, nu aveți dreptul la returnarea produselor în 14 zile calendaristice.

 Produsele achizitionate din magazin-ul fizic se pot returna doar prin schimbul cu un alt produs. Nu se returneaza contravaloarea acestora in bani!