Service si Garantie
Service si Garantie
Service si garantie
SERVICE SI GARANTIE
Daca doriti sa trimiteti in service un produs urmati pasii urmatori:
- Descarcati formularul apasand click aici
- Completat si pus alaturi in colet
- Ne trimiteti poze cu produsul pe whatsupp la numarul de telefon 0752.227.009 impreuna cu factura.
- Ambalati produsul foarte bine (daca produsul ajunge deteriorat pe curier nu suntem raspunzatori) apoi puteti sa ne anuntati pe whatsupp sa trimitem curierul pentru ridicare, sau il puteti trimite dvs. la adresa: Str. Preciziei 1E Sector 6 Bucuresti!
- Termenul pentru servisarea a produselor este de maxim 14 zile de cand a fost receptionat coletul!
GARANȚIA PRODUSELOR
Produsele comercializate de magazinul online www.lustreled.ro provin direct de la producători și beneficiază de garanție nationala susținută de catre importatorii colaboratori Eiluminat Electrical Solutions SRL
Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în sectiunea “Specificatii” a fiecarui produs și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziție.
Termenul maxim de soluționare este de 14 zile calendaristice de la recepția produsului în unitatea de service sau momentul la care Eiluminat Electrical Solutions SRL a luat la cunoștință de deficiențele respective. După aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi expediat prin curier, termenul mediu de expediere fiind de 48 de ore.
Aducerea la conformitate se poate efectua prin:
depanarea / reparația produsului;
înlocuirea parțială sau integrală a produsului;
înlocuirea cu produse cu perfomanțe cel puțin similare sau egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu același model;
returnarea contravalorii produsului în lipsa altei soluții.
Responsabilitățile clientului/conditii de acordare a garantiei:
Garantia se acorda pe o perioada de 24 luni, cu conditia prezentarii facturii de cumparare. Termenul de garantie incepe la data vanzarii produsului.
Produsul vandut are in componenta piese electronice care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, punere in fuctiune, exploatare, intretinere si reparatie.
La aplicarea prezentei garantii, prin "produs" se va intelege numai dispozitivul principal (articolul), fara includerea accesoriilor acestora (dulie, corp de iluminat, instalatie electrica, distribuitor de electricitate si altele).
Garantia este valabila doar daca produsul a fost exploatat in conditii normale de utilizare.
Urmatoarele cazuri implica scoaterea produsului din garantie:
nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, punere in functiune, exploatare si intretinere a produsului.
in cazul interventiilor de tip service, a reparatiilor, deteriorarii etichetei de produs sau desigilarii produsului, a montarilor/demontarilor de subansamble de orice fel, efectuate de persoane neautorizate de producator.
in cazul utilizarii unor tensiuni sau surse de alimentare improvizate, ce au dus la deteriorare, sau instalarea intr-un mediu umed, nociv, cu solventi sau cu risc sporit de explozie sau incendiu.
in cazul in care produsul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, patrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare gresita sau neglijenta, schimbari dese a starii aparatului, pastrare in conditii improprii, functionare la diferente mari de temperatura care cauzeaza fenomenul de condens, expunere excesiva la umezeala sau radiatii solare.
Garantia nu se acorda in cazul in care cumparatorul nu prezinta documentele de plata emise de vanzator la data achizitionarii produsului.
Garantia la produsele vandute de compania noastra prevede remedierea in termen legal (maxim 30 zile), inlocuirea cu alt produs similar daca nu poate fi reparat sau nu mai exista pe stoc.
Garantia nu se extinde asupra prejudiciului cauzat altui echipament care functioneaza impreuna cu produsul supus garantiei. Compania noastra nu poarta raspunderea pentru compatibilitatea produselor cu alte articole sau produse ale unor parti terte.
Prezentul certificat de garantie este in conformitate cu O.G 21/ 1992 modificata de Legea 476/2006 si Legea 499/2003.
PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR ÎN GARANȚIE:
La aducerea / expedierea produsului pentru garanție vă rugăm să ne comunicați numărul si data facturii; în cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid vă rugăm să menționați pe scrisoarea de transport numărul si data facturii, precum și mențiunea cu defectiunea/problema produsului in cauza.
Produsele aduse sau expediate în atenția departamentului de service trebuie să fie complete (să prezinte ambalajul original sau un ambalaj adecvat, precum și accesoriile) însoțite de o copie a facturii fiscale de achiziție și a certificatului de garanție original.
Produsele care necesită acordarea garanției pot fi expediate de către client la adresa: Strada Valea Cascadelor, Nr. 21, Magazin Power-LED, Strada Preciziei 1e, Bucuresti.Programul de lucru cu publicul al departamentului tehnic si de service este: Luni - Vineri: 10:00 - 17:00
În cazul în care optati pentru expedierea prin curierat rapid, puteti apela la Fan Courier telefon: (021) 9336 pentru preluarea coletului de la adresa dumneavoastră, costul transportului fiind suportat de dumneavoastră. După ce coletul / produsul va fi recepționat și verificat, veți fi anunțat privind desfășurarea procedurii de garanție / aducere la conformitate a produsului dumneavoastră. Dupa aducerea in conformitate a produsului, acesta va fi expediat prin curier clientului, plata transportului fiind suportata de comerciant.
În eventualitatea în care solicitarea de garanție este nejustificată, iar produsul funcționează conform specificațiilor producătorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum și costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizată după verificare.
Alte Mentiuni
Stergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului pot duce la pierderea garanției. În cazul în care nu ați primit in colet factura emisa de Eiluminat Electrical Solutions SRL o puteți solicita oricând la adresa: lustreledro@gmail.com
Pentru orice nelămurire / problemă în legătură cu acordarea garanției nu ezitați să contactați Departamentul de Service EILUMINAT în scris la adresa: lustreledro@gmail.com sau 0752227009.